Chyba pri prvom použití výrobku

Ak sa závada prejaví pri prvom použití výrobku alebo počas prvých troch dní od prevzatia zásielky, bez zbytočných odkladov to nahláste nášmu reklamačnému oddeleniu jednoducho telefonicky na infolinke 0908 766 904 alebo e-mailom na reklamacie@viacej.sk

Ak je ďalší bezchybný kus k dispozícii skladom k rýchlemu odoslaniu, zabezpečíme vyzdvihnutie reklamoveného tovaru a bezodkladnú výmenu a prepravu ku Vám.

Vy odovzdáte prepravcovi chybný tovar a my vám okamžite po jeho prijatí zašleme nový kus. 
Náklady na obojstrannú dopravu hradí spoločnosť Electrobeta s.r.o. (prevádzkovateľ e-shopu www.viacej.sk). 
Uvedený spôsob riešenia reklamácie je možný len pri nahlásení závady v lehote max. 3 dní od doručenia zásielky.

Ak ďalší bezchybný kus k dispozícii skladom nebude, skontaktujeme Vás a nájdeme spoločné riešenie ku Vašej spokojnosti.