Sledovanie zásielok
V prípade, že sa chcete informovať o aktuálnej polohe Vášho balíka je potrebné poznať číslo sledovania zásielky, ktoré bude k objednávke pridelené ihneď po nachystaní zásielky k odoslaniu. K objednávkam, pri ktorých zákazník potvrdil prevzatie vo výdajnom centre e-shopu viacej.sk nie je priradené číslo sledovania zásielok (zákazník sa riadi len číslom objednávky).
Ako zistiť číslo sledovania zásielky
O odoslaní / vyskladnení balíka je zákazník informovaný automaticky vygenerovaným e-mailom s názvom "[Viacej] Odoslaná". V tejto správe nájdete okrem čísla vybavovanej objednávky aj sledovací kód prepravcu.
Verní zákazníci, registrovaní v našom e-shope nájdu číslo sledovania zásielky v zložke HISTÓRIA A DETAILY OBJEDNÁVOK, kde si vyberú objednávku, ktorej polohu chcú sledovať . Následne kliknú na detaily a v časti údajov o preprave bude uvedené požadované číslo.
Pri telefonickej objednávke bez registrácie je možné informovať sa o čísle sledovania zásielky e-mailom. Napíšte nám na adresu shop@viacej.sk údaje, na základe ktorých môžeme objednávku nájsť (meno a priezvisko, adresa doručenia, dátum objednávky...). V pracovných dňoch (od 8:30 do 16:30) Vám bude obratom odoslaný e-mail s číslom sledovania zásielky, na základe ktorého môžete zistiť kde sa tovar nachádza.
Sledovanie zásielky podľa vybraného spôsobu prepravy
objednávka tovaru s doručením kuriérskou službou SPS sledujte pohyb zásielky kliknutím sem
objednávka tovaru s doručením kuriérskou službou IN TIME sledujte pohyb zásielky kliknutím sem
objednávka tovaru s doručením Slovenskou Poštou sledujte pohyb zásielky kliknutím sem
V prípade nejasností pri vyhľadávaní objednaného balíka nás kontaktujte s uvedeným problémom na shop@viacej.sk. Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť číslo objednávky.